In deze e-learning maak je kennis met recruitment en leer je de basis om een goede bureau recruiter te zijn.
Home » Trainingen » E-learning Introductie Bureau Recruitment
In deze e-learning maak je kennis met recruitment en leer je de basis om een goede bureau recruiter te zijn.
De krapte op de arbeidsmarkt maakt dat er veel vraag is naar goede recruiters, maar ook die zijn momenteel nauwelijks te vinden. In plaats van te zoeken naar een speld in een hooiberg, is een goede optie om de bestaande recruiters goed te trainen en de juiste kennis mee te geven. Op die manier verhoogt de productiviteit en zijn er minder recruiters nodig.
In onze E-learning Introductie Bureau Recruitment leer je het verschil tussen uitzenden, detacheren, werven en selecteren. Daarnaast leer je wat een goede bureau recruiter doet en hoe je er één wordt. In 15 modules maak je kennis met het recruitmentvak en krijg je van ons de basis om een goede bureau recruiter te zijn.
In de 15 modules van de E-learning Introductie Bureau Recruitment komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:
Zodra je alles hebt afgerond, ontvang je een deelnamecertificaat.
Na het volgen van deze training:
Iedereen die meer wil weten over de basis van (bureau)recruitment, bijvoorbeeld:
De e-learning bestaat uit een aantal modules, die je volgt wanneer het jou uitkomt. Daarvoor heb je 12 maanden de tijd. Je bepaalt zelf wanneer je begint en wanneer je tussentijds stopt. De e-learning is 24/7 beschikbaar. De stof wordt aangeboden in de vorm van video’s, slides, artikelen en opdrachten.
Je leert het beste door de leerstof toe te passen. De theorie die je leert in de e-learning, kun je dezelfde dag nog uitproberen op je werk! Oefen de leerstof ook eens door erover in gesprek te gaan met je (directe) collega. Stel vragen en vergelijk de theorie met de praktijk.
De investering voor de E-learning Introductie Bureau Recruitment bedraagt € 495,- (exclusief BTW) per persoon.
Dit is inclusief:
Remke Vloeimans
Remke heeft meer dan 15 jaar ervaring binnen Arbeidsmarktcommunicatie met een focus op media strategie in de breedste zin van het woord. Sterk in het effectief inzetten van het complete medialandschap binnen Employer Marketing.
Daarnaast veel ervaring in het opzetten en uitrollen van referral- en ambassadeursstrategieën. Met als doel awareness, engagement en activatie binnen verschillende doelgroepen,
Daarnaast veel ervaring in het opzetten en uitrollen van referral- en ambassadeursstrategieën. Met als doel awareness, engagement en activatie binnen verschillende doelgroepen,
Alle relevante informatie over deze training op een rijtje. Laat je gegevens achter en ontvang de brochure van deze training.
Ontdek succesverhalen van professionals die hun carrière hebben getransformeerd met ons!
Navigatie
Trainingen
Informatie
© 2024, Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie B.V. All Rights Reserved.
Developed by MadeIndonesia
Arbeidsmarktcommunicatie.eu gaat zorgvuldig om met uw privacy om op deze website. Lees meer hierover in onze privacy verklaring. Klik op 'privacy instellingen' om uw toestemmingen voor verwerking van uw informatie aan te passen.
Privacy verklaring | Verberg deze balk