Sandra werkt al ruim 20 jaar in het recruitment en HR vakgebied, waarvan de laatste jaren als zelfstandig HR professional bij verschillende bedrijven. Ze is een allround HR professional met een focus op werving en ontwikkeling. In de afgelopen jaren heeft zij veelal gewerkt als HR manager of HR directeur met de focus op o.a. Recruitment. Ze is haar loopbaan begonnen aan bureauzijde en heeft daarna de overstap gemaakt naar HR management functies.
Ontwikkeling van een onderneming begint bij een goede strategie en de juiste mensen. Dit staat centraal in haar loopbaan. Bij Dun & Bradstreet was zij onder andere verantwoordelijk voor het Global Talent Acquisition Council en ook in alle overige HR rollen is zij altijd nauw betrokken geweest bij recruitment activiteiten en strategie. Daarnaast heeft zij al vele trainingen verzorgd op het gebied van persoonlijk leiderschap, team engagement en recruitment. De juiste persoon op de juiste plek is altijd haar streven.
De ervaringen opgedaan zowel als recruiter als de ervaring als HR manager neemt zij mee in haar trainingen.
Sandra is hoofddocent recruitment bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.