Klachtenregeling

De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie beschouwt een klacht als een vorm van feedback om de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat je dit gemakkelijk kenbaar kunt maken en dat dit naar tevredenheid wordt opgevolgd.

Definities

Klachtverantwoordelijke
De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie, gevestigd te Goudsesingel 80, in het Industriegebouw, Goudsesingel, 1e verdieping, 3011 KD Rotterdam;

Klager

Een deelnemer aan een opleiding of training van een door de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie aangeboden training/webinar/masterclass/bootcamp/leergang.

Klacht
Klacht over de organisatie of inhoud van de training bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie of de wijze waarop (in een voorkomend geval) deze wordt gegeven.

Klachtverantwoordelijke
Persoon die bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie verantwoordelijk is voor de afhandeling van de specifieke klachtsituatie.

Indienen van een klacht

Een nieuwe website!

We hebben een nieuwe website. Laat ons vooral weten wat je ervan vindt!

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief