Ton Rodenburg

Ton is sinds 2019 strategy director en mede oprichter van het Rotterdamse reclamebureau ClubgeistBVH: www.clubgeistbvh.nl. Jaarlijks adviseert hij tientallen organisaties als EY, Kadaster, Aviko, Universiteit van Amsterdam, Erasmus MC, of Danone over hun merk, cultuur en positionering in de (arbeids)markt. In alle sectoren, van overheden tot industrie, van dienstverleners tot techniek, IT, zorg en andere branches. Daarvoor werkte hij in een zelfde rol 20 jaar bij het Rotterdamse reclamebureau ARA. Hij schreef samen met Job Mensink en Chris Kersbergen het in mei 2015 verschenen managementboek ‘Merkcultuur’ wat gaat over het verbinden van merken en mensen. Hij was van 2008 tot 2014 voorzitter van Recruiters United, een levendig netwerk van arbeidsmarktprofessionals. Ton is veelgevraagd spreker en docent op gebied van employer- en internal branding.

Docent van de volgende trainingen

  • 10 oktober 2024
  • 4 dagen

Een nieuwe website!

We hebben een nieuwe website. Laat ons vooral weten wat je ervan vindt!

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief